Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, November 25, 2012 | 7:35 PM | 0 Atasinchi
Assalammualaikum dan selamat sejahtera! Dah lama tak update blog sejak dari berhenti kerja hari tu. Dah berhabuk dah blog aku nie *Fuhh! Fuhh (tiup habuk) kesian my baby buchuk nie kene tinggal sorang-sorang. HAHA. K, aku melalot nie. Ehee.

Aku dpt tawaran sambung belajar dkt sekolah aku dlm Form6 je. tak dpt tawaran yg lain, so form6 pon okay what! bermula dari tahun 2012, sistem sukatan form6 dah bertukar! jeng jeng jeng! da bertukar dari sistem TERMINAL kpd sistem MODULAR! haa. nak tahu tak apa perbezaan dia??

okay, sng je. Terminal nie sukatan yg lama dr zaman mak ayah kita dulu-dulu. tapi Modular pulak sistem dia berubah sedikit. If yg terminal, dia akan berlajar selama 1tahun setengah then baru exam STPM. Tp id Modular, ade 3kali exam setiap semester. haa~ kan sng tu. takdelah nak susahkan kepala pelajar. sng mmg lah sng, tp 3kali exam?? whoaa! itu mmg aku tak suka. haha. yelah kan, siapa suka exam byk-byk kali? kaw suke?? tak kan?? same la mcm aku.

aku dah selesai dah exam for sem 1 nie pada 5-8 November 2012 yg lepas. memandangkan kitorg Batch yg pertama, so soalan yg kita expect masok ialah soalan yg agk-agk sng laa kan. rupe-rupe nye, soalan dia BAPAK GILERR SUSAHH WEIII! susah aku menjawabnya especially subjek Bussiness Study. Ohh yaa! Aku ambil 4 subjek je, iaitu BM, SEJARAH, BUSSINESS STUDY dan PENGAJIAN AM. subjek-subjek nie sebenarnya sng jugak lah nak skor tp antara rajin tak rajin je nak baca dan ingat fakta.

Trial hari tu aku dpt 1A 2B 1C. pointer aku 3.00 ngam ngam! *whoaaa! (terbeliak mata) aku seriously tak percaya yg tu result aku tp ape-ape pon aku sgt bersyukur sbb hasil usaha aku selama nie menjadi. perghh! bangga kod! haha (kembang hidung)

Okay, dari aku panjang lebar melalot cerita kan, tunggu jelah result aku nanti. Doakan aku k?? Hope aku dpt pointer 3.00 keatas. Argghh! tak sabarnya nak dpt result~ whww~ okaylah, bye korang !


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google