Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, April 23, 2012 | 6:39 PM | 0 Atasinchi


hello dudes :r::face55:

ouhh man ! today is my first day of my PMD :r::r: what is PMD :s::s: search GOOGLE please .because aku pon tak tahu ape maknanye and aku main tulis saje :face75: hahahaha :r::r::hehe:


aku punye PMD bulan nie lambat gile . perghh :r: bengang betol aku . suka hati saje nak ubah-ubah due :face33: aku pulak yg naik tension dgn benda nie :face65: aku kalau boleh nak die datang ikot mase . nie tak . main sukahati die je nak dtg awal , pertengahan , lambat . perghh :r::r: geram mak nyah :r::r:

tapi kali nie punye memang sakit gile . tak tahan aku tanggong sakitnye . dalah time tgh kerje pulak tu . naseb baik aku dah prepare pakay awal-awal . fuhh :r::face75: senang kerje aku tak payah nak susah hati pergi carik pad berjenama KOTEX :r: korang mesti peningkan ape benda lah yg aku cuba sampai kan dlm entry aku kali nie .

hello kawan :r: kalau aku dah tulis PAD BERJENAMA KOTEX , dah sah-sah lah pasal period yg tiap bulan perempuan atau wanita kene tu . adoyy :r: penat mak berceloteh , tapi korang tak paham . huhu :face23:

time sedap-sedap tgh kerje , aku dudok mencangkung dkt tempat kerje aku mcm dekat bwh nie . perghh :r: sakit gile duhh :r: menangis jugak lah aku menahan sakitnye :face22:


*gambar : umpama aku duduk mencangkung menahan sakit :face74:


dahlah period , datang pulak jerawat :face56: bertambah-tambah pulak geram aku :r: balik kerje , membuak-buak darah aku tgk jerawat nie tumbuh . nasib baik jerawat aku nie membuatkan aku lagi bertambah comel :face12: tapi , tgn aku tak mampu menahan nye danmula memicit-micit jerawat yg tumbuh nie . tak tahan lah die dtg dgn secomel yg boleh :face56:

*aku memicit jerawat ygtersangat comel di pipi :face75:

tapi , akhirnya aku menyerah kalah . aku biarkan saje jerawat nie dan aku sapu sedikit cream setiap malam bg die mengecut . dan alhamdulillah , lepas seminggu , jerawat nie hilang :face75: sukanya aku :r::r: okay , bye kawan-kawan . kerja aku dah berlambak nak kena buat :face74:
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google