Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 17, 2012 | 10:12 PM | 0 Atasinchi
:c:hey peeps :c:

nak cerita pasal die nie . siape die :s::s: well , of course lah BOYFRIEND aku . hee :face9: okay :r::r: BOYFRIEND aku nie tak lah beberape handsome tapi muke die comel dan die seorang yg sangat peramah dengan semua orang . he is a good looking person . tak handsome tapi okay saje :face55: aku bukan puji BOYFRIEND aku , tapi aku cakap benda yang dah memanng satu kenyataan bg aku dan mungkin juga dengan orang lain :face75:

BOYFRIEND aku tua setahun saje dari aku . umor die 19tahun . mude lagi kan :s::s: yes , i know . mesti lah mude , dah aku pon mude :face56: kami dah nak dekat 2tahun bersame . alhamdulillah:face76: Allah dah makbulkan doa kami untok tetap bersame walau ape pon yg berlaku antare kami .

byk jugak cabaran yg aku dan die terime . tapi , itu semua tak menjadi sebab kenapa kami perlu berpisah . restu ibubapa :s::s::r::r: hmm , belom lagi . insya-allah , bila dah tibe masenye , kami akan jumpa dengan ibubapa kami . :face8:

tak byk yg aku nak katakan tapi , BOYFRIEND aku nie seorang yg sangat penyayang , ambil berat , dan pelindung . pelindung pada aku ialah die selalu lindung aku if ade orang yg nak kena kan aku . die jugak seorang yg merendah diri :face5:

dan , die ikhlas sayang dan cinta aku dari kami mule kenal sampai lah sekarang dan selamanya :face12: moge suatu hari nanti , doa kami untuk bersatu dijinjang pelamin dan sehingga akhir hayat kami dimakbulkan Allah . amin :face26:

nanti tunggulah lagi 8 tahun , insya-allah , kad kahwin kami sampai dekat depan rumah korang . hehe . tunggu tahu lagi 8 tahun . tak lame pon , pejam celik pejam celik , sampai dah 8 tahun . ehee :face57: okay ! the end !

:113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113:
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google