Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, March 14, 2012 | 12:20 AM | 0 Atasinchi


nampak tak gambar di atas ?? ape yang tertulis di situ ?? SPM ! yea , SPM ! ohh tidak ! :131:

SPM akan keluar pada 21.3.2012 ~ aku tak tipu tao . aku dapat dari sumber yang sahih lagi tu . hee . aku nak pengsan dah nie :face73:

aku harap aku dapat 9A+ , insya-allah .



if tak dapat 9 , 5 pon jadi lah kan . asal kan , sampai target aku . doa kan aku berjaye tao . sayang kauorang ! :w: wish to all SPM CANDIDATES 2011 A GOOD LUCK !

takziah kepada keluarga BADRUZAFIQ di atas pemergian ayahandanya, BADARDIN pada 13.3.2012 pada pukol 3.00 petang . AL-FATIHAH .

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google