Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, March 14, 2012 | 12:00 AM | 0 Atasinchi
:angry: <----- oke ! nampak tak emoticon nie ?? die tengah marah kan ?? aku pon . nak tahu kenape ?? sebab aku bengang sangat dengan perempuan nie . :face66:

panas sangat hati aku sekarang nie ?? dahlah menggatal dengan BF aku . siap bersayang-sayang , 'I U' . heyy ! gedik lah kau perempuan ! sumpah , kalau aku dapat kau memang mati aku lempang . grr ! :face16:

heyy perempuan ! middle finger for you -----> :fuck:

tak nampak ?? mehh aku besar kan middle finger khas untuk kau perempuan !


haa ! kan dah besar tu . memang sedap aku bagi middle finger nie dekat kau . aku dah sangat-sangat marah dengan kau nie . mengggedik dengan BF orang macam kau nie tak ade harge diri . kepade perempuan yang lain , aku harap kaorang tak kene macam aku . damnly , hate that girl . sekian .


:fuck:<------------- MIDDLE FINGER FOR YOU BITCH !
*bukan kauorang tau
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google