Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, March 13, 2012 | 11:30 PM | 0 Atasinchi
:a: ehh , kenape gamabr hantu nie ?? haha . sebenarnye , aku dah nak jadi hantu dah sebab rindu sangat dekat BF aku nie . well , of course lah kan . aku dah jauh dari die . adelah dalam 10 batu , agak nye lah . :face56: hehe . dah lame dah aku tak jumpe die . adelah dalan sebulan lebih . dah tak tertahan dah rindu aku pade nye . haha . bejiwang pulak aku nie kan . heee :face15:

nak tengok tak bf aku siape ?? nie haa~~

LOADING~~~~~~~~~~~~~


tadaa ! ini lah BF aku yang aku rindu sangat tu . tak adelah handsome mcm BF kau tapi , pada aku die comel . wait , muke tak penting . yang penting , hati . oke ?? hehe :h::h::h::h:

name die : muhammad husseini bin ahmad kushairi
tarikh lahir : 9Jun 1993

already taken by ME . oke ? nak mengorat , cannot lah . he's already mine . no curik-curik lah . nati aku silat kau , nak ?? macam gambar ni --------> :silat: haha
jangan main-main dengan aku tao . tali pinggang hitam je . hehe :face44:oke lah , thats all . aku dah penat nak berceloteh nie . tata
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google