Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, February 5, 2012 | 10:19 PM | 0 Atasinchi
salam sejahtera kamu semua !

aku nak ceitakan perihal aku dan bie aku nie . hehe
malu lah pulak nak cerite ! :redface2:

haha . gedik pulak aku kan ? hehe . okay , sebelom itu aku uploadkan dulu gambar kami berdue .sebentar yea ?? bawak bersabar .

LOADINGG........................................................


pufff ! dah keluar da gambar kami berdue ! blogger-emoticon.blogspot.com

blogger-emoticon.blogspot.com comel tak kami ?? blogger-emoticon.blogspot.com

kami tak lah secomel pasangan yg diluar sane termasok anda, anda dan anda. tapi , kami saling menyayangi dan mencintai antara satu sama lain .

seriously , die je pujaan hati aku tao ! takde orang laen

#mesti kembang hidong die bile bace .

ape-ape pon , kauorang kalau nak mengorat die especially GIRLS , mari jumpe aku dulu . kite tengok siape yg berani . kite lawn sampai keluar darah tao !



macam emoticons nie ------------> :die:

haha . ade berani ke ?? takde dah kan . nampak sangat pengecot . hehe . just kidding lahh ! hehe.

bubye~~ :128: :130:
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google