Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, November 28, 2012 | 12:24 AM | 0 Atasinchi
Assalammualaikum dan salam sejahtera. nampak tak gambar tu?? okay, jujur aku cakap aku mmg minat gila nak jadi PHOTOGRAPHER. tapi, aku tak berkesempatan sbb ibu ckp tak terjamin masa depan. tapi kalau nak buat part-time boleh lah.

ayah baru je beli NIKON D3200. memang lawa dan aku sgt teruja bila ayah beli camera tu. rase mcm nak menjerit kuat-kuat je. mcm nie --->
haha. seriously, mesti burok kan kalau aku jerit mcm nie. haha. tahu tak mcm mane camera NIKON D3200 nie?? tak tahu?? search google please! haha. tak kan lah korang tak tahu. byk kot keluar dkt tv *ye ke?? (berfikir)
nie lah camera nikon tu! haa. lawa kan?? aku punya lagi lawa! haha. ayah aku taknak bg aku pinjam kot camer nie. sbb camera nie die punye. aku boleh pinjam or pakai bila ada depan mata die je. ishh! geram gile aku. hrrr-.- tapi takpelah, lame-lame nanti camera nia akan jd milik aku jugak. tu pun selepas beberapa kemudian. haha. time tu agaknye dah berlambak nikon keluar camera yg baru-baru dan lebih cantik serta smart. gerenti org akan ckp aku ketinggalan zaman. whatever! haha. okay lah, tata titit tutu!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google