Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, March 22, 2012 | 10:18 PM | 0 Atasinchi
assalammualaikum . okay ! aku tak tahu ape masalah budak ni . tibe-tibe saje nak maki-maki aku . aku tak ade pon carik pasal dengan die . dan aku tak kenal pon siape die . entah tibe-tibe datang dari planet marikh agaknye , datang blog aku then maki-maki aku . what the hell you ! :face33:

nak tahu ape die cakap at aku ?? nie die :





22 Mar 12, 04:03 PM
pontianak: jage ko betine . **** ! perampas !
22 Mar 12, 04:02 PM
pontianak: aku mmg dah lame cri ko la betine . jage ko
22 Mar 12, 04:02 PM
pontianak: dah la perampas sein ! die dah bnyak kali maen ngn aku ! ko suke2 rmpas die . betine sial .
22 Mar 12, 04:01 PM
pontianak: tak smart lah blog ko . banyak taik babi . phuiihhh

pontianak: betine mulut cm pantat .
22 Mar 12, 03:59 PM
pontianak: buruk . sakai blog ko la betine .


nak tahu aku jumpe dekat mane ?? dekat chatbox aku lah . aku terkejot jugak bile nampak bende nie . tapi , aku relax . tak ade gune nak marah-marah . aku tanye baik-baik dekat BF aku . yelah kan , orang kalau tak puas hati dengan kite mcm tu lah . nak tudoh kite macam-macam .

orang bodoh je buat macam tu . otak ade , tapi tak reti gune . heyy , nak muntah aku dengan orang yang dengki dengan aku . :muntah:

jage sikit lah adab tu . tak payah nak kurang ajar dengan orang . mak bapak kau tak ajar kau ke ?? tak ade maruah betol lah orang macam kau nie .


lu bikin gua panasssssssssssss saje ! :maki:

btw , sukahati kau lah kawan . yg penting , aku dengan BF aku tetap bahagia sampai ke akhir hayat kami . amin :face26::w::w::w::w::w:
:c:
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! Its Aena here. Thanks for visiting my blog. Do follow me :)
Thanks Pretty and Handsome
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google